9 månader

Hej:D
Eftersom Simon klagade på att jag skrev för lite om han i min blogg så tänkte jag ändra på det nu!
För han förtjärnar allt då menar jag allt eftersom han är bäst, bäst i hela världen!!!
Vi har haft våra dåliga stunder men dom lägger vi bakom oss och går vidare och det är dig jag är så jäkla lycklig med. Jag är så himla trygg och kär. Allt går inte beskriva med ord men du betyder så sjukt mycket för mig.

Idag fira simon och jag 9 månader tillsammans, det är sjukt var tiden rinner iväg. Jag kom fortfarade ihåg den dagen vi blev tsm. Vi kollade på film eller rättare sagt jag kollade på film och du sov du pratade i sömnen (bling bling) haha det finns så otroligt fina minnen med dig och jag hoppas jag får uppleva många mer minnen med dig!

Jag älskar dig!<3

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

söta är ni :) och grattis igen! :D

2010-04-07 @ 22:35:00
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0