allt flyter på!

Tjena

Nu kom jag nyss hem ifrån stallet, jag har varit ute och ridit i skogen ensam jag kan ju säga att det var väldigt längesen jag red ut ensam i skogen eftersom han har bråkat en massa. Men idag gick det kanon!
Det är klart att han skulle testa mig lite och började stanna och backa men jag fick han iaf framåt och det var mycket skönt! Han stegrade en gång annars var det inget mer utan han bara stannade, men då drev jag han bara lite mer framåt så gick han tillslut.
Så jag är mycket nöjd med dagens ridpass och nu ska min häst få vila i 2 dagar för det förtjänar han ju efter jobbiga träningspass och på torsdag ska jag löshoppa han för första gången. Det ska bli mycket spännande!
Vi hörs för nu ska jag ska dra och kolla på när min pojke spela match :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0