älskar solen

Hej

Idag har det varit ett helt underbart väder, solen har visat sig mycket och det är jag glad över. Slutade kvart över 1 dag så därför har jag tillbringat mycket tid ute. Jag har varit hos mix och longerat och kört lite lynad. Har även börjat lära han vacker tass haha :)
Nu ska jag snart åka ut till bergunda för att träna lite ridning, jag går nämligen på vanliga ridlektioner ändå jag har en egen häst och det tycker jag är bra. Jag får rida lite andra hästar och jag får alltid lära mig något nytt!

Imogron har vi prov om antiken i skolan och det tycker jag inte är alls kul eftersom jag hatar att prata om gamla saker haha.

LÄngtar tills imrgon för att vi slutar vid 11 och för att jag ska löshoppa mix. Jag tycker att det ska bli riktigt spännande och ser va han tycker om det.
Har även fått ett glatt besked att jag ska få behålla min älskling i minst två år och det är jag glad över. Hoppas även att jag kan köpa han längre fram i tiden men det får vi se.

Nu ska jag gå och byta om till ridkläderna och ikväll kanske jag sover hos min älskling :)
Ha det bra så hörs vi puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0