dålig på att blogga

Heeej!
Jag känner att jag har blivit dålig på att blogga nu. Jag har dock inte haft så mycket tid så det kanske är därför. Idag har jag varit med simon och kollat på när han spelade match och sen har jag gjort massa annat kul i helgen.

Jag var hos mix en snabb runda idag för att jag orkade verkligen inget idag så jag åkte ner och mockade och fixade för kvällen och gav mix en puss. Sen drog jag hem igen, ibland finns det sånna dagar som man verkligen inte orka vara i stallet länge. Men de är tur att det inte finns många sånna dagar för att för det mesta älskar jag verkligen och vara där nere.
Igår red jag ut på mix en runda. Tränade han på att kunna vara lugn även om det blåser som satan. Han skötte sig verkligen jättebra och han fick gå på traska runt i skogen på långa tyglar. Tycker att alla hästar både få ridas ut på långa tyglar och bara ta det lugnt. Jag tänkte rida mix på tisdag och onsdag så ni får uppdateringar där efter. På torsdag drar troligen jag och mamma till börjes :) Det gillar jag!
Vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0