efter regn kommer sol!

Hej!
Allt gick helt underbart när jag red idag eftersom han skötte sig galant hela runda och jag kunde rida ut i skogen och det har jag inte gjort på länge!
Han stegrade och sparkade inget så jag är nöjd!
Efter regn kommer sol och efter sol blir det regn. Jag tror inte detta kommer hålla så länge eftersom han ska säkert testa mig tusen gånger till! Men när han är duktig så får man ju mer styrka till en annan gång när han bråkar så jag kommer nog överleva detta med!


min fina bebis på bilden.

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

fin är han :)

så skojsigt att du börjat blogga igen! :)

puss på er!

2010-04-03 @ 12:16:41
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0