Ny start

Hejsan!

Jag heter Sara och jag är snart 17 år. Jag bor i Växjö och där trivs jag.
Jag bor tillsammans med min mamma och pappa och sen har jag även en storebror som inte bor hemma just nu.
jag har även underbara vänner och en fantaktisk pojkvän! så jag trvis med mitt liv.
Min blogg kommer vara en blandning av mitt vanliga lite och mitt liv i stallet. Jag kommer skriva mycket om hästen mix som har har just nu. Jag vill ha ett minne hur det va att uppfostra han och därför kommer jag skriva om hur det har gått att tex rida han.

Detta var lite om mig och mitt liv och jag hoppas att jag kommer ha lust och viljan att blogga.
Nu ska jag försöka ändra lite saker så att bloggen blir fin, men jag tror inte jag komer fatta hur man gör!

Jag bjuder på en ego bild! titta och njut ;)










Kommentarer
Postat av: Sajmon

rawr, vilken pudding :G

2010-04-03 @ 16:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0