super duper bra!

HEJ :D

Nu är jag väldigt glad och lycklig att jag har mix. Skulle upp till hagen och hoppa idag och allt gick så jävla bra om jag får svära. Allt flöt vekrligen på och han hoppade som
en kung. Om han fortsätter såhär tror jag att jag kommer få en fin hopphäst som man kanske kan börja tävla sen!  Jag sitter här med ett stort leende på läpparna eftersom jag är super duper nöjd! Visst vi hoppade inte mer än 30 cm men det är ett hopp iaf! Han fick ju ta ett litet skutt över men för det mesta var det stora och lyckliga hopp han gjorde. Märkte verkligen att mix tyckte att det va sjukt kul! Det var alltså första gången jag hoppade idag när jag satt på. Han ju löshoppat han en gång. Men jag kommer nog aldrig glömma den känslan jag fick idag när vi hoppade över det första hindret första gången. Blir så sjukt lycklig när jag tänker på det. Så han fick väldigt många pussar och kramar sen eftersom han är min underbara älskling!
Nu ska jag hoppa in i duschen vi hörs! puss


en bild på tussan när vi hoppade:)
miss you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0