toppen helg!

Hej!

Detta lovet och denna helgen har varit riktigt bra. Igår var Simon här och vi lagade lite mat och kollade på tv och lite så riktigt mysigt.

Idag skulle jag rida upp till gräsridbanan och har bråkade verkligen inget påvägen upp, underbart!
När jag skulle rida på ridbanan gick det med skit bra. Han gick i form och va jättelydig tills jag skulle galoppera då blev det lite små bråk men det löste sig tillslut.
Jag älskar verkligen när mix beter sig såhär för då kan jag börja träna lite seriöst igen efter att han har stått på vila i ca 3 månader.

Imogron ska jag rida ut en runda. Jag ska ta det hållet som har varit värst och om han sköter sig imorgon med så kommer det kännas skit bra för då kanske jag kommer kunna börja rida ut själv snart. Jag ska skriva imorgon hur det gick så vi hörs då.

Jag bjuder på en söt bild. Mina två prinsar Simon och Mix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0