Toppen väder och en lång ridtur

Hej

Idag slutade jag vid 10 eftersom vi hade ett svenskaprov och vi fick sluta där efter så det va mycket skönt. Mamma och jag åkte och fixade lite saker ex ett pass till mig. Såg ut som ett fängelsekort om jag får säga det själv..
 Nu är det skit fint väder ute och då passade jag på att ta en långtur med mixen, det va mycket mysigt. Han va jätteduktig med eftersom det va inget bråk bara lite tjurig i galoppen men sånt går över. Vi gick mycket i skogen för det älskar han och jag va ute i över 1 timme. Det va rikitgt längesen jag red så länge jag har verkligen saknat de!
Jag är frisk med jag hade lite feber igår så det va inte kul men simon kom hem till mig och botade febern. Nu har jag bara lite ont i halsen men inget som hindra mig ifrån att vara ute.
Nu ska jag läsa i min engelska bok, vi hörs snart.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0