1 augusti Sara-träning

Tjenare

Idag tränade sara mig igen och det gick kanon bra! Han var lite dum bara och tappade tålamodet när det blev för jobbigt men efter lite bråk så var han så duktig igen. Mot slutet tog hon fram lite bommar och även ett hinder och det gillade mix. Han hade lättare att fatta rätt galopp med och det är nog för jag har övat på det hela veckan, träning ger färdigheter som man bruka säga! det stämmer verkligen. Nästa gång sara kommer och träna oss så ska vi träna transport och det ska bli lite spännade och se hur han beter sig då. Men vi får hoppas han är snäll eftersom jag har bestämt mig för att han ska vara lätt lastad.

Just nu ligger jag hemma och vänta på att läkaren ska ringa för jag skulle tydligen åka till akuten idag med mitt finger då. Åh jag vill inte :( Men ja vi får hoppas han ringer snart så jag sitter sitta där hela natten...

Kommentarer
Postat av: Minna

vad har du gjort med fingret sara?

2010-08-02 @ 09:50:57
URL: http://trolletmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0