22 augusti Liten dusch

Hejj :)

Idag fick jag inte rida eftersom jag vill inte överänstränga hans ben men åh vad jag var sugen på att bara galoppera ut en runda men ja det gick inte..
Istället bestämmde jag mig för att bada av mix med schamop bara för att träna på det helt enkelt eftersom han är ganska töntig när det gäller vatten som jag häller på han. Jag får hålla mig till spann och svamp än så länge men nästa år ska jag satsa på att kunna använda en vattenslang.
Men ja det gick väl bra idag eller han ville inte stå så stilla men det gick iaf och han plänkte verkligen efteråt ni skulle sett hans man! herregud vad fin den var. Han fick även stå uppbunden mycket ute idag och det kunde ju kanon jag som inte vågade lämna han innan för att han bara slets sig men nu har han kommit på något bättre att han kan bita upp grimmskaftet-.- men ja han slutar nog med det snart. Men han stod ute när jag hämta mat och allt och det är duktigt! :)

Ska väl inte rida på några dagar, nu ska vi bara se om jag klara det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0