24 augusti Lydnad och Kubbitare?!

Hejsan
 Idag körde jag lite lydnad men när regnet kom så sprang jag in i boxen igen. Han lyssnade inte så bra och var allmänt skit jobbigt idag måste jag säga!
Men det finns sånna dagar med bara hoppas det är borta imorgon. Han stimmade massa i boxen och ville aldrig riktigt lyssna på mig om jag inte skrek och sa till han riktigt, vilket var väldigt segt att alltid behöva skrika..

Inte nog med det blev jag riktigt förbannad när han håller på att biter i allt! (inte människor) men allt annat verkligen. Eftersom han låter också kan han vara en krubbitare, men dock finns det ingen anledningn till att han skulle bli det nu eftersom han går ute dygnet runt och har sina kompisar, jaja det kanske går över :)

Imån ska jag nog rida en runda om vädret tilllåter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0