26 augusti Rida & Hasse

Hejsan :)

Idag har jag äntligen ridit en runda igen och idag sket jag i om jag inte fick trava eller galoppera för både mix och jag var sjukt taggade till det och en gång kan inte göra så mycket. Kossorna har kommit ut i en hage jämte grusvägen och mix var så sjukt rätt för dom! Hahah söt häst!
Han bråkade lite men inte så mycket.

Idag hade vi även hasse ute det är en kotknäckare som är riktigt grym! Mix hade lite koter fel men det fixade han och mix mådde riktigt bra efter det så när han kom ut i hagen så sprang han ner till dom andra, han var riktigt glad. Nu får jag inte rida på hela helgen och de två första gångerna jag rider ska bara vara skritt, PALLA!
Men jaja det var bra för mix så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0