27 augusti Lydnad i corallen

Hejsan :)

får ju inte rida mix nu för att hasse var ute hos oss igår så idag körde jag lite lydnad i corallen IGEN! haha kör det väldigt mycket men han blir duktigare och duktigare för varje gång jag gör de. Han är verkligen världens lugnaste polle nu och går att göra precis vad som med.
Sträcker ut med morot väldigt mycket just nu och han börja bli så böjbar och vig! Så det kommer jag verkligen hålla på med nu och han tycker det är skit kul med.

Träningen i corallen gick bra även idag. Han lyssnade riktigt bra på mig i mitten av passet och i slutet så orkade han vekrligen inte men ja han försökte iaf och han är tonåring så det blir så då haha jag vet själv hur jag var ibland innan..
Men ja min häst börja bli duktigt och jag är så himla glad :D

och förresten så DÖDAR skolan mig! men nu är det helg så!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0