5 juli 13 månader, akuten, barbacka bus och the ark

Hejsan

Börjar med att säga att smion och jag har varit tsm i 13 månader idag. Tiden har verkligen sprungit iväg! Men ja tiden går snabbt när man har kul.

Idag fick jag även åka in till akuten med mitt finger, äntligen! Men ja läkaren sa att jag skulle få gå dit i höst sp mamma och jag åkte ner till akuten istället för att någon gång få reda på vad som hade hänt med mitt finger. Tillslut fick jag komma till en läkare som iaf kunde något men var dock väldigt stressad. Men det är tydligen en skada på mitt ledband så jag ska få lite övnligar jag måste göra för att det kanske blir bra. Läkningen tar ifrån 6 månader upp till ett år, fast han visste inte ens om det skulle läka, KUL! åh vad jag ångra att jag skulle kolla tänderna... Men jaja gjort är gjort så nu får jag leva med det kan inte göra något mer så.


Idag var våran hovslagare hos oss och bankade i några spikar så att skorna skulle sitta några veckor till. Mamma fick göra det eftersom jag sov och skulle sedan till jobbet (a) Men han hade tydligen varit kanon duktig, alltid lika kul när man ser att det blir bättringar på han.
Efter att jag kom hem efter akuten så kände jag att jag behövde komma ut så jag åkte till mixen och red lite barbacka. Han gick jättebra i början men sedan började han tjura ihop och sparkade lite och hade kul tyckte han iaf. Jag satt iaf kvar och det är ju bra! Han var så söt och duktigt iaf :D

Idag började öven karl-oskar dagarna i vääxjö och idag var the ark på besök. Det är liksom inte mitt favorit band men jag tycker iaf dom är okej. Men de "växte" i mina ögon eftersom de var sjukt bra live och hade ett riktigt bra framträdande! Imån är det rix fm festival och det ska väl bli trevigt och jag hoppas på att träffa massa kul folk! :D

Nu måste jag sova för jag ska upp och jobba imån. Sista dagen!! sen har jag sommarlov några veckor till :D:D:D:D

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0