7 augusti Tillbaka på ruta 1

Hej

Nu är kalle-dagarna över för i år. Jag har verkligen haft sjukt kul och nu är jag helt slut eftersom jag inte har sovit så mycket nu i helgen. Men i fredags var det ju rix fm festival och det var väl okej och sen har jag haft 3 otroligt roliga kvällar på stan nu. Så sjukt mycket folk har det varit.

Men nu ska jag gå över till mix. Jag skulle ut och rida en runda idag då (7/8) och då tänkte jag att det skulle väl gå som vanligt men det gjorde det ABSOLUT inte!
Han började dumma sig och vägrade gå framåt precis som han gjorde förr i tiden och jag var typ en cm ifrån att trilla av men jag klarade mig som tur var. Nu känns det verkligen som vi är tillbaka på ruta 1 men ja jag hoppas det går över snabbt nu! Men jag är så himla trött att han ska hålla på såhär.. Men jag klarade hela rundan iaf och jag hoppas att han kan fatta att jag inte ger mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0