fredagen den 13 augusti! Snabbis och ut och äta

Hej

Idag är det fredagen den 13, läskigt?
nej inte alls faktis gillar faktist när det är fredagen den 13 hhaha :D

Idag tog jag en snabb runda på ca 25 min för att jag helt enkelt inte hann mer! Men han skötte sig kanon och bråkade absolut inget. SKÖNT!! Ibland är min polle dukitg:D

På kvällen var simon och jag ut och åh på akropolis och efter det gick vi på en bio (som jag inte fattade något av) Jag hade ju gett han det i födelsedagspresent så ett halvår efter så bjuder jag ut han :D
Haha men bättre sent en aldrig som jag sa till honom.
Det blev iaf en jättemysig kväll och vi fick gå enda till teleborg för att det skulle ta 40 min tills nästa buss gick så vi var hemma när bussen gick ifrån stationen så det var ett bra val vi gjorde och sen fick man lite extra motion på samma gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0