17 december

Hej i vinter stugan!

Julen börja närma sig med stormsteg och det är mysigt. Snön bara faller ner och ja jag kan faktist hålla med om att det är fint och jag har äntligen börjat tycka om att rida i snön eftersom man bli riden i det utan att halka runt och trilla.

Idag var det tänk att jag skulle ut och skritta en jätteliten runda i skogen men så blev inte fallet. Det blev hårdträning! Jag var ute och skrittade med en galen häst som verkligen var skit glad och pigg och då bestämde jag mig för att den energin skulle bort så jag gick in i hagen jämte vinterhagen. Där hade ingen ridit och snön gick upp till över halva benen på mig och han fick verkligen kämpa! Han blev helt slut och hans engergi minskade lite iaf!! så skönt för imån har han laddat på med nya :) Han var iaf kanon duktig idag och jag är så nöjd :)

Nu drar jag till mina älsklingar amanda och annie och har en myskväll med dem :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0