23 december dagen före doppardagen och vila

Heej :)

Hela denna veckan har mix fått vila eftersom det har varit fruktansvärt väder. Det har varit sådär -20 grader och då är det inte snällt att rida dom. Idag var det snöövder och jag börja bli sjuk så det var inte så bra idee att rida ut idag heller :) Men han tycker det är skönt att vila och det är nyttigt för han. Jag hör av mig nästan gång jag rider.

Idag är det den 23 december det innebär dan före dopparedan det är alltså julafton imån :D tänk vad snabbt ett år har gått! Men imån är det dags igen och det ska bli så mysigt så. Bara jag håller mig frisk tills imån :/

Ska tydligen få jättemycket paketer har mamma sagt och det gillar jag ju! hihihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0