28 debember Hänt mycket

Heej :)

Nu är julen över och det känns tomt! För helt plötsligt är inte allt lika mysigt längre och helt plötsligt spelas inte en jullåt i affärerna. Men det kanske är skönt med? Nu är det iaf snart nyår så nu blir det att tagga till på fredag! Är bjuden på 3 fester och ja vilken ska man välja?! det enda jag vill att vara med mina änglar amanda och annie men vi ska kasnke åt olika håll och det känns sorligt:/Men vi somsagt inget är bestämmt än så vi får se hur det blir :D

Mix har vilat ganska mycket nu på senaste tiden men nu ska jag börja sätta igång han lite eftersom han vill det. Idag red jag ut en runda i skogen på ca 45 min och det gick bra. Han var faktist lite småseg och det är inte likt han! Vet inte riktigt vad det var med han men bus mix är nog tillbaka snart :) kan vara lite skönt att han är seg ibland! Men somsagt jag har ridit lite nu och några gånger har jag glömt att skriva om men i lördags var jag ute och red en långrunda med helle och det gick bra :)

Vi hörs nästan gång och nu taggar vi till nyår okej?! :D puss på munnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0