många dagar!

Hejj jag har verkligen glömt att uppdatera bloggen nu efter jag har ridit. Jag har haft så sjukt mycket i skolan och jag har alltså inte hunnit. Det är det jag får skylla på!

Men jag kan uppdatera lite nu:
Jag har ridit ut typ 3 gånger i skogen med lite blandade gångerarter varje gång. En gång var det vara skritt på långa tyglar och det gillade mix! Sen jag har ridit ut med mycket galopp och trav och det gillar han ju med. Han är så himla busig just nu och det är ju alltid kul när han är glad! Alla gånger har det gått kanon och han försöker små testa mig lite nu igen men bråket går över så snabbt och han går fram igen vilket är väldigt skönt! Har inte så mycker mer och säger eftersom allt flyter på som det ska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0