10 juli Hemma!

Hejj!

Nu var det ett tag sen jag skrev men det är för att jag har varit i skummeslöv en vecka (den 3 juli till 10 juli)
Så Agnes och amanda har tagit hand om mix och de har nog ridit några gånger. Så idag när jag kom ner till stallet så hade jag ju inte träffat mix på en vecka och jag måste säga att det var jobbigt att vara utan han. Som tur var var att jag hade med mig simon på resan så jag fick kärlek iaf :D
Så när jag kom ner till stallet idag kom mix fram till mig och verkade jätteglad att se mig och det är ju alltid kul för det betyder att han har saknat mig. Han hade även fått en ögoninflamation och han tyckte det var jobbigt men sånt går ju över så han överlever nog :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0