24 juli HÄST BITEN!

Hej

idag har det regnat hela dagen så jag har inte ridit. Mix behövde ändå vila med så. Eftersom de verkligen inte har någon mat ute i hagen så fick han stå i sin box och äta hö och det gillade han. På månadag åker vi och köper eget hö eftersom det som är i stallet börja bli gamalt nu. Mix måste stödfodras om det inte finns så mycket gräs så.

Mix tänder växer ju nu med och då biter han ju allt och idag tänkte jag kolla om han hade fått några nya tänder så jag stoppade in fingrana i munnen och helt plötsligt stängde han den och mitt lillfinger var där mellan. Fyfan vad ont det gjorde efter en stund och jag kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna. Mitt finger har nu ett jack i sig och det är svullet och aj vad ont det gör! Men jag får erkänna att det var dumt av mig. Mix gjode ju inte det med vilja ska jag även tillägga:)
Jag får väl se om jag kan rida med mig finger nu men det hoppas jag! imgorno byter de hage med så det ska bli skönt!!!!

Ikväll är det 18-årsfest som gäller och åh vad kul att gå dit med ett skadat lillfinger..;) det blir nog toppen:D



I love you Mix Surprise<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0