27 och 28 juli Ut i skogen

27 juli
Idag red jag en lång runda på ca en timme. Han har inte blivit riden på 3 dagar eftersom det har varit skit väder och det har inte gått att rida helt enkelt. Så därför tog jag en extra lång runda med mycket trav och galopp i . Han skötte sig bra men var väldigt rädd för allt och så men bara jag slipper bråka med honom så är jag glad. Det var inte varit ett jättestort bråk på länge faktist, riktigt skönt!

28 juli
Idag red jag två stycken hästar. Jag börja med mix. Det gick kanon bra med mixen han var rädd för allt idag med men det funkade iaf. Min häst är så bäst! <3

Sen var det en tjej i stallet som frågade om jag ville ut och rida en runda till eftersom hon hade hand om 2 hästar. Så jag red ut på oliver tsm med henne då. Det var verkligen skit kul och hästarna tävlade en massa i skogen så dom tyckte med de var kul:) Alltid kul att rida någon annan häst med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0