29 juli Jag ska äta penicillin!

Hejsan du!

Kom nyss hem ifrån läkaren och han påstår att jag ska äta penicillin bara för att jag blev biten av mix. Dum läkare måste jag säga! varför kan han bara inte skicka mig så jag kan rönkas på en gång?!
Det är såhär att jag kan inte riktigt böja upp mitt finger riktigt och det gör ont i delar av handen och i hela mitt lillfinger. Så nu ska jag äta penicillin tills söndag så ska han ringa igen på söndag och se om det har blivit bättre. Jag tror inte det kommer vara bättre eftersom penicillin läker inte ett finger utan ser bara till så det inte blir någon inflamation och det kommer de inte bli eftersom såret redan är läkt! Jaja läkaren kanske ha rätt iaf vi får väl se.

Nu är klockan 09.36 och det är time to cykla till jobbet eftersom jag börjar klockan 10.00. Det ösregna ute så jag är inte alls sugen på att ut och cykla en gång till idag.. Men vad gör man inte för pengar :)!
Idag får nog mix vila eftersom det tydligen ska regna hela dagen och då kommer det helt enkelt inte gå att rida men vi får väl se :)
NU måste jag sticka
vi hörs!

och jag kommer syp av att äta penicillin -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0