31 juli Skogen och massa prat

Hej

Idag var jag ute och red mix igen. Han har fått en riktigt rid vecka nu men det gillar han så. Idag hängde amanda med mig ut i skogen. Jag red och hon cyklade och det gick kanon. Det är alltid kul att ha sällskap när man rider ut och det blev en massa prat och långa snabba galopp sträckor med mixen. Åh vad han älskar att galoppera snabbt!
Han skötte sig kanon idag, han bråkade inget och var helt enkelt bara underbar. Imån ska jag nog rida lite på ridbanan om vädret tilllåter och sen ska mix få vila lite eftersom han redan har ridits 4 gånger denna veckan och om jag rider imån är det 5 gånger.

En bild på amanda och mig sen även en på mix:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0