måndag 19 juli jobb och skogen

Hej

Idag var jag ut och red mix i skogen red med hanna. Vi red iväg samtidigt så då kunde vi lika väl passa på att rida ut tillsammans, mix behöver träna på det med. Men det gick kanon bra och sen skrittade vi mest med. Sen fick mix stå inne i över en timme eftersom jag borstade han och gjorde han fin. HAhah det tyckte han om. Han gick även ut ur sin box idag när den var öppen så det betyder att jag inte kan lita 100% på han när det gäller att inte gå ut ur boxen. Men som tur var det att han stannade i stallgången så jag kunde gå in med han igen och oj vad han skämdes när han kom in igen. :)

Idag var även min första dag på jobbet och det gick väl bra. Inte så mycket att göra just nu men det blir nog ändrig på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0