1 juni backträning

Hej nu är det sommar eftersom det är 1 juni och jag är helt kritvit :(!
idag var det även jockes födelsedag och även "slå en sara dag" haha inte kul! erica sprang även in i mig i hennes converse skor och då fick jag ett fint märke på benet ;)

Har även ridit mix lite idag han får hårdträningen denna veckan har jag bestämt mig för!
red ute en runda och sedan tränade jag lite i pulkabacken bakom mitt hus han har aldrig varit där men han tyckte nog det var jobbigt men även väldigt kul. Han bråkade inget idag och jag är mycket nöjd med dagens ridning och mix hölls sig lugn hela rundan. Jag har äntligen fått en lugn häst igen, vi får se hur länge det håller i sig nu ;)
Lite bilder ifrån backträningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0