21 juni träning på gräset

Hej du
Idag har jag tränat mix. Vi var på gräsridbanan och det gick faktist riktigt bra om jag får säga det själv!
Han var väligt seg och hade inte alls mycket erergi men det kan vara skönt ibland med (a) haha men det är även dumt för att han var riktigt nära på att trilla 2 gånger men som tur var gjorde han inte det. Jag hade en liten markarbetsbana:

            ............   ...
            .                .
            .                .
            .  _      x     .
            .  _             . 
            .  _             .
            .           x    .
            .                .  
            ..................                           haha så såg typ banan ut :) jag är kreativ verkligen!

men han gick kanon bra och fint. Sträcken är bommarna medans x är små kavaletti hinder som jag både travade och galopperade över. 
Kanon häst! <3                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0