24 och 27 juni

Hej fina du:)

24 juni
idag red agnes och amanda ut på mix för att de ska ta hand om mix när jag åker till skummeslöv jag tror att det gick fint fint :) de red ut en runda i skogen.

27 juni
Mix fick vila i 2 dagar nu så det gillade han nog, idag hade han nya fina bråk krafter det blev många bråk men alla löste sig. Han blev skit svettig eftersom det var sjukt varmt ute. Kunde samla han i galoppen idag och det är väldigt konstigt! han har alltid sprungit och hållt på men idag gick han jättefint och samlade ihop sig riktigt mycket åh vad glad jag blev :)
Han fick även damp när han kom in i hagen och påvägen ner till hagen sparkade han backut haha min häst är konstig så gör man inte mixen ;) haha men söt är du :D

Har chillat på evedal hela dagen det har varit myyyyyys :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0