28 och 29 juni


hejj!

28 juni

Idag red jag på gräs ridbanan och det gick så sjukt bra måste jag säga. Körde lite dressyr och han gick riktigt fint i både skritten och traven medans galoppen inte är skit bra ännu men jag bry mig inte så mkt om det för att det kommer bli bra snart. (hoppas jag) Men han gick somsagt i en kanon ställning och böjde huvudet väldigt fint och han lyssnade bra på mig:) 

29 juni

Idag fick mix nya skor vilket han absolut inte gillar! Han har verkligen inget tålamod och ska inte stå stilla. Men en dag lär han väl sig det med. Vi hade inte janne denna gången när vi skodde utan en tjej men mix skötte sig inte bättre för det.. Skäms på dig häst! jaja träning ger färdighet så snart kommer han väl stå där stilla och jättesnäll när han skors :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0