6 juni busig ponny!

Hej
änkte börja med att säga att det är sveriges nationaldag idag haha ite för att jag bry mig så mycket om det men. Igår firade jag och simon 11 månader och då lagade vi lite mat och hade mysigt.

Idag skulle jag rida mix. Först red jag ut en runda och han började stanna och dumma sig men det gick snabbt över och tillslut gick han framåt. Efter att jag hade ridit en runda så gick jag in på gräsridbanan och körde slut på han. I traven var han jättefin och fick verkligen framåt och gick fint ställd, sen skulle jag galoppera lite och då började han busa och sparka en massa. Men efter lite bråk så slutade han och kunde galoppera utan att sparka sen och det tyckte jag om. Mamma red även lite idag och hon tyckte nog att det var kul :)



älskligen äter pinne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0