onsdag den 2 och fredag den 4 juni

2 juni
jag tog lite träning i gräshagen och han var sjukt duktigt. Han blev skit svettig och det var mycket för att det var typ 50 grader ute :S fyfasen vad varmt det var eller jag kanske inte ska klaga (A)

4 juni
Gick upp vid 8 för att ut och rida jag hade nämligen bara tyskan idag och den började vid 12.40 så jag passade på att rida innan. Kan även lägga till och säga att jag fick ett starkt vg i tyskan får alltså ett vg i betyget och det är helt otroligt för att jag kan typ inget, men bra är det ju!
Red ut mix i skogen tog en runda runt kronoberg var ute nästan en timm och han bara älskade det han var jätteduktigt och skötte sig galant när det kom bilar och så vilket han har varit väldigt rädd för innan :)
Var nyss och släppte över mix i en ny hage vid stallet så nu är det inget sommarbete nere vid sjön längre vilket jag tycker är väldigt skönt för det har varit väldigt mycket spring med mix upp och ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0