16 maj en sorg och glad dag

Hejsan

 Jag kan börja berätta om det sorliga. Idag den 16 maj är det ett år sedan jag lämnade tillbaka Tussan. Har alltså inte sett min kompis på 1 år. Det känns verkligen och jag saknar henne! Vet liksom inte ens om hon lever eftersom ägaren till henne vägra att svara, lite tråkigt..
 
Tussan och jag på bilden. Saknar denna tiden<3



Nu övergår jag till det roliga som hänt idag. Det är nämligen så att mix har fått sommarbete idag. De fick komma ner till sjön och det tyckte han verkligen om. Så nu ska jag bara få gå och äta upp sig nägra dagar eftersom det behöver han. Här är lite bilder, men de är inte jättebra bilder eftersom mix vägrade att titta upp (förutom endel gånger) han hade inte tid eftersom han skulle äta. Klicka på bilden för att se den större :)
Det är lite blandade bilder på många olika hästar men några är på mixen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0