19 maj

Hej

idag fyller min fina vän ängla år och imorgon fyller jag år! Tiden går snabbt, kom ihåg förra året när jag fyllde år det blev en riktigt mysig dag med vännerna. Så att denna födelsedagen ska bli lika bra är väldigt svårt men vi får se :)

Idag gick jag ut med mix en runda, det tyckte han var skönt. Fått "mira sjukan" eftersom jag trodde att han gick konsigt som att han hade fått fång men det kan jag verkligen inte tänka mig att mixen skulle få. Idag när jag skulle ge han en godis så var han helt röd/orange i munnen. Jag trodde att han hade skadat sig medans mamma sa att han hade ätit något. Mamma hade rätt som tur var eftersom det var en annan häst som såg ut lika dan i munnen haha jag blev lite lättad! Vill ju inte att han ska skada sig :)

Nu drar jag snart på lite bergunda träningen!
ska ha markarbete med misty tror jag
vi hörs puss:)

 SÖTASTE HÄSTEN I HELA DEN STORA VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0