25 maj KATASTROF!

Hej

Dagen har sugit! fick bara g på nationella i matte och det betyder att jag bara få g i matte A SUG!
Nu ska vi inte åka till halmstad längre och det hade varit så himla skönt att åka iväg.
Mix har stimmig idag!

Men en bra sak är att ängla och jag är färdiga med EU arbeter och det betyder inga mer prov ellr läxor. Svenska provet om medeltiden gjorde jag idag med och jag kännde att det gick ganska bra faktist för en gång skull.

Men om jag ska återgå till mix så var han en ren katastrof! Stimmig som fan och ville aldrig stå stilla, blev så trött på han och fick tjabba på han hela tiden. När jag satt upp så stegrade han sig och flög framåt som att han hoppade. Men jag satt kvar på fint som alltid. Red utt till stallet och tog av han alla grejer för mamma och jag bestämde oss för att vi ska fixa han där uppe i hans box. Han fick lite mat och sen fick han lugna ner sig lite. Han var så gullig för när jag stod på loftet och blandade mat skrek jag mix och då svarade han med ett gnägg haha det vat gulligt!
Gick ner till hagen i grimma sen och det gick väl hyffsat bra han var lite stimmig men lugnade ner sig sen.
Älskar mix ändå :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0