29 maj och 30 maj

Tjena du!

29 maj:
Idag tog jag upp mix till stallet och borstade av han riktigt mycket så han glänste verkligen! red även lite barbacka och det gick skit bra som det alltid gör när jag rider barbacka. Han har blivit så duktigt på det:) Sen borstade jag han lite mer och gav han lite mat. Han tyckte nog att det var skönt att komma ifrån hagen lite för han var inte alls stimmig eller något. En bild när jag rider baracka men den är inte från idag.


30 maj:
Idag är det morsdag och då passar jag på att säga att jag älskar min mamma!
Idag red jag inte mix utan jag ställde in han i en hage som hade skit mycket gräs haha och det älskade han verkligen! Han går där själv nu eftersom troligen är det ingen mer som vill att sin häst ska ha mer mat haha bara min lilla fetis som vill ha mat och då är jag så snäll att ge han det. Skit samma om han är lite små fet det är bara sött. Det har inte blivit så mycket ridning  nu tyävrr men det kommer bli mer när de flyttas upp till stallet igen för nu har han fått en liten vila och även sommarbete :)
När jag kom ner idag till hagen så låg mix och sov så himla söt var han blev väldigt sur att jag inte hade kameran med mig :/!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0