6 maj

Hej

Gör ett kort inlägg idag eftersom jag inte orka sitta och skriva massa.
Red uppe på gräsridbanan idag och det gick kanon förutom i galoppen. Han gick väldigt fint och hade en perfekt ställning och han var lugn i både skritten och i traven. Men så kommer vi till den där förbannade galoppen som mix ska bråka med. Han vill verkligen inte fatta rätt galopp och springer bara runt och stimmar.
När han gjorde så förra gången så blev jag väldigt förbannad på han och det slutade inte så bra så denna gången tog jag det lugnt och bara bröt av såfort det blev fel. Men han lev stimmig iaf. Men snart ska min ridlärare komma ut och träna oss så då kommer vi nog få lite bra tips :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0