ett nytt ebjudande

Hej

blev väldigt förvånad när mamma kom hem med ett sms som jag fick läsa. Det var nämligen en som ville låna ut sin häst på foder till oss. Innan vi hittade mix så kollade vi på en häst som hette tella. Hon var en maxad vit d-ponny. Jag kom inte riktigt ihåg hur den såg ut mitt minne sviker mig. Det var nästan ett år sedan vi hade kontakt med tellas ägare och så ett år efter hör hon av sig och vill att vi ska ta hand om tella. Ni kanske undra varför jag inte fick tella, Det var såhär att hon ville bara låna ut på foder nära vetlanda där hon bodde och det ångra hon sig nu eftersom hon verkade tycka att vi var perfekta till tella. Tyckte det var riktigt kul att hon hörde av sig för då tyckte hon något speciellt om oss och hon ville verkligen låna ut hennne till oss.

Men lugna er nu blogg läsare, jag ska nartuligtvis inte ha tella eftersom jag redan har en ängel som häst. Kan verkligen inte tänka mig ett liv utan min bästa kompis mix. Har haft olika hästar som jag har trott att de betyder mkt men jag kan inte jämföra någon annan med mix. Jag tror att han kommer vara en vän för livet och jag kommer inte klara mig utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0