fredag 7 maj

Hallo

Idag har både jag och mix tagit det lugnt eftersom det var typ storm ute. Tog in mix i hans box så att han fick äta massa gott hö. Han fick stå inne i ca 2 timmar medans jag va hemma en stund sen var jag även på besök hos tandläkaren, inga hål jippi!
När jag åkte ner till stallet för att släppa ut mix började det regna och jag bestämde mig för att han skulle få ha ett täcke under natten så att han inte fryser haha min lilla poslins häst(A) När han kom ut i hagen började han skutta och busa, han var alltså väldigt lycklig för att komma ut till sina vänner. Imorgon ska han nog vila eftersom det ska ösregna och sen är det städdag i stallet så jag orka inte vara i stallet hela dagen.
När har ni en bild på min älskling




Imorgon ska mamma kanske köpa en system kamera det säger vi jippi på! :D
kan hon ta massa fina bilder på mixen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0