12 november Svart!

Hejj kära blogg

Efter en jobbig tid ska jag ta mig tiden att blogga igen.

Vi hade vetrinären ute i tisdags och de tog prover på muggen och vi fick en salva att smörja in muggen med så att ni får vi hoppas att det går över!!
I onsdags var jag ute och skrittade en runda och det är de jag får göra just nu eftersom han fick häst inflenssprutan när vetrinären va där ute. Men snart får jag troligen ut och rida och träna som normalt igen men då kommer säkert den riktigt vintern så att man inte kan rida. Men mix skötte sig kanon när vi va ute och skrittade och han ville inget annat än att bara springa men det fick han inte så.

Nu ska jag förklara varför det har varit en jobbig dag det är för att simon och jag gjorde slut igår och det kanske är lite privat och skriva på en blogg men så är läget just nu. Och det är absolut ingen fara med mig för jag mår så bra så :)

Imorgon kanske jag och helle ska ut och rida en runda och det är ju alltid trevligt med sällskap så vi får hoppas att vädret blir bra!!

Ikvällen tillbringas i rottne hos min fina vän Erica och det ska bli så kul så!! :)

Vi hörs sen puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0