15 november

Hejj :)

Idag är det måndag vilket innebär skoldag men inte för min del! För idag är jag nämligen ledig eftersom det var någon lovdag. Men det uppskattars ju alltid hos mig så tack så mycket skolan!!

Idag var jag ute själv i skogen med mix medans mamma mockade:D Allt gick verkligen kanon och han bråkade inte en enda gång och jag är så himla glad! :) Han var pigg och glad som vanliigt och han är bara helt underbar just nu för att bråka inte och han går så himla fint och inte med huvudet uppe i mitt ansikte som han gjorde innan ibland. Och jag har inte ens min matingal nu när jag rider ut och han sköter ändå sig så bra! :) Det börja bli framsteg på pollen så himla sköööönt! :)

Men nu blir det mörkt vid 4 och han hatar mörker så det bli väl att träna på att rida i det då för det ska vi också klara men det bli inte lätt eftersom jag med hatar mörker och då känner han sig på det.. :( men vi ska försöka iaf annars hoppar jag det för att slippa vara rädd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0