27 november Galna häst!

Hejj :)

Nu var det ett tag sen jag var ute på mix och det är för det är så fruktansvärt halt och jag har inte haft någon tid. Men idag hade jag tid och red därför lite på gräs ridbanan eftersom det inte är halt där. Och inte visste jag att Mix gillade snö så mycket ;) haha han var verkligen helt galen! Stimmig som satan och bockade hela tiden i galoppen. Så roligt hade han och det hade även jag med. Han gick riktigt och då menar jag verkligen riktigt fint i traven och det är ju riktigt roligt! Så i traven körde vi och jobbade riktigt bra medans galoppen blev en lekgrej av det hela och försökte bara komma runt ett varv innan han skulle bocka och byta galopp och några varv klarade jag iaf.

Vi får se hur mycket ridning det blir nu eftersom jag hatar snö! och just nu är det sjuk mycket och det är skit halt :(  men får väl sätta på ett par broddar.

Ikväll är det klassfest så det ska bli riktigt kul!:)
vi hörs någon annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0