8 november Hemma!

Hejsan! :)

Nu är jag äntligen hemma efter en lång och jobbig hemresa. Det var en unge som skrev hela flygresan hem allstå i ca 10 timmar, det var riktigt hemskt!!
Men hem kom vi iaf.

Vi har haft det kanon och det kommer väl några bilder någon annan dag för nu är jag helt slut eftersom när vi var i thailand låg vi 6 timmar före och det känns för just nu tänker min hjärna att det är mitt i natten. Men det lär nog ställas om snart.

Åkte ner till min kära häst idag och oj vad han har saknat mig och jag har saknat honom!
Han kom gräggande när jag ropade på han och sedan ville han alltid ha koll på var jag gick och vad jag gjorde, så gullig!

Hans ben var bättre tycker jag men muggen hade spridit sig upp på benet men han haltade inte så och va bara lite svullen. Men nu är det ju minus grader och is så nu kan jag fortfarande inte rida.. Men men så är det, man skulle haft ett ridhus!!

Men nu är jag trött så vi hörs någon annan dag :) 
Ha det bäst nu och imorgon börja allvaret för mig igen= skolan!

Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0