10 Oktober träning träning!

Heejj :)

Idag är det den 10/10/10 COOLT! :D haha

Tränade mix på gräsridbanan och det gick prima! :) Han skötte sig och va så himla fin och duktigt. Gick verkligen skit bra i dressyren och sedan skulle vi ta några skutt och det gick väl inte jättebra för jag var osäker eftersom det var lite halt och det verkade smitta av sig på mix och jag hade världens sämsta galopp så inger blev bra. Men han hoppade iaf och det är huvudsaken. Men ja jag har verkligen fått mig ett gott skratt idag för mix är så himla rolig! :)

Mamma klippte han idag med och oj så fin han blev!! :)

Tog massa bilder idag med så jag bjuder på några här:








Kommentarer
Postat av: veronica

Så söt häst!(=

2010-10-21 @ 19:03:58
URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0