15 oktober HALT!

Hejj :)

Ni ser på överskriften vad denna texten kommer handla om. Det är såhär att min kära häst är halt.. Det är pågrund av hans mugg för det har blivit en stor spricka som gör så fruktansvärt ont på han och jag tycker så fruktansvärt synd om han! Skulle ut i skogen och rida och i skritten märkte jag inget men när jag skulle börja trava kände jag att han verkligen haltade och det var inte lite. Så jag fick skitta ut en runda för att han skulle få röra på sig lite för han kunde iaf skritta så det är väl de jag får göra nu. Satt runt ett bandage med så jag hoppas på att muggen ska försvinna snart! Iaf innan jag åker till thailand vilket är om 6 dagar!!! :D KOmmer dock sakna ihjäl mig på mix!! :)

Hör av mig om mix har blivit bättre sedan någon annan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0