17 oktober FAN!

Hejj

Idag var meningen att jag skulle ut och skritta mix en runda för´att bara rasta han inte. Kan ju inte göra något annat nu för muggen. Men tror du inte att när jag kom till ner till stallet så hade han ett skit svullet bakben. Var typ dubbelt så stort som det andra. Troligen var det så svullet för att badaget satt för hårt för att han hade hållt på med det så att det satt hårt. Det är det jag hoppas på iaf så att det inte är något annat nu!

Fick smörja på lite muskelsalva för att cirkulationen skulle komma igång och han hade så ont och haltade och jag tyckte synd om han! Men det var inte varmt och han hade ingen feber så det var nog inget allvarligt iaf och det är ju skönt. Så det blev ju absolut ingen ridning idag och jag ska åka ner dit ikväll igen för att kolla till han :)

Men han är så söt iaf! :) Och han tycker nog lie synd om sig själv med för han var så sjukt gossugen idag och ville inte att jag skulle lämna han så himla söt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0