18 oktober Svullen

Hejj

tänkte uppdatera lite hur det är med mix. Hans ben är svullet men dock inte lika svullet tycker jag inte. Men mamma ringde vetränären idag och dom sa att vi skulle avakta tills imån för då ska vi sko med så då kan han tydligen se om det är en hovböld som de kanske trodde det skulle vara. Men jag hoppas inte de är de för då måste han ha medecin och allt och jag orka inte det för att jag åker ju iväg nu med!

Jag skriver imorgon igen hur det har gått och hur mixen mår. Vill bara att han ska bli frisk nu för jag mår så dåligt när han har ont. Men han verkade ju inte ha så ont när han skulle försöka galoppera ner i hagen och han haltar ju i sktitten då kan ni bara förstå hur mycket han haltade i galoppen måste erkänna att det såg riktigt roligt ut och jag har en pigg häst nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0