20 oktober Bättre bättre bättre!!

Hejj :)

Idag var mix svullnad riktigt bra och nästan helt nere vilket glädjer mig eftersom jag vill att det ska vara helt borta tills jag åker! Han haltade inte mycket heller och han travade på så fint. Han är riktigt het nu måste jag säga! Men det skulle ju inte bli en vilovecka detta men det blev det.. Så nu får han vila i nästan 4 veckor så det blir en bra vila för honom.

Och han blev svullen troligtvis pågrund av sin mugg så att det blev någon inflamation och inte av bandaget som vi trodde ifrån början. Men det spelar ju ingen roll bara det går ner! :)

Jag hoppas det är hel borta imorgon!! :)

Men han var så himla duktig idag när jag skulle rengöra muggen och sedan ta hovarna för att han lyfte den hoven ändå han hade ont men bättre har muggen blivit iaf med så det är skönt! :)

Hör av mig troligtvis imorgon!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0