21 oktober En dag kvar..

Hejj!!

Om 24 timmar sitter jag på flyget påväg till thailand. Allt har gått så galet snabbt sen vi bokade resan. Nu är det bara en dag kvar och det känns helt otroligt. Det ska bli så häftigt att komma till et helt nytt ställe som jag absolut aldrig har varit innan på.

Nu är allt med mix fixat med och han mår bara bra nu. Haltade inget idag vilket var riktigt skönt eftersom jag ville att det skulle vara borta tills jag åker. Hoppas bara han inte svullna upp igen när jag är iväg nu. Men han är i goda händer och om det skulle hända han något så ställer ju min ridlärare sara upp i vått och torrt och skulle nog göra allt för honom vilket känns väldigt bra. Men ingen ridning blir det ju inte innan. Får satsa på att rida den 8/11 när jag kommer hem!! :D hahah då lär jag ha en pigg häst!

Kommer troligen inte kunna eller hinna blogga imorgon så detta blir det sista inlägget innan jag befinner mig i Thailand. Nästa gång jag bloggar kanske jag just sitter i värmen och bloggar. Får se om det blir något annars är jag tillbaka den 8/11 som jag sa innan. Jag hoppas vi har det bäst nu när jag är iväg och frys inte ihjäl nu bara för jag ska lova er att inte steka sönder.. hhaha

Känns skönt att lämna sverige när det ser ut såhär på marken:


Vart är världen påväg när det snöar i södra Sverige den 20/10?!
Jaja jag åker till solen och värmen så jag ska absolut inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0